loader

Reklama specjalna, czyli remarketing

Reklama specjalna, czyli remarketing

Czy możliwe jest odnalezienie tych użytkowników, którzy w sposób szczególny są zainteresowani naszą ofertą? Odpowiedzią na to pytanie jest remarketing, czyli forma kampanii, która koncentruje się na kierowaniu przekazu reklamowego do konkretnych osób, które odwiedziły naszą stronę internetową, sklep czy bloga internetowego.

Co oferuje nam Google - remarketing Google

Każdy zainteresowany ma możliwość skorzystania z kilku opcji remarketingu. W zależności od tego, na czym w szczególny sposób chcemy się skoncentrować:

1. Remarketing standardowy: wyświetlanie przekazu osobom, które odwiedziły naszą stronę i w danym momencie przeglądają witryny w sieci.
2. Remarketing dynamiczny: wyświetlanie reklam użytkownikom naszej strony z uwzględnieniem konkretnego produktu czy usługi.
3. Remarketing w aplikacji mobilnej: wyświetlanie reklam tych użytkownikom, którzy korzystali z naszej aplikacji mobilnej.
4. Remarketing wideo: wyświetlanie reklam tym osobom, które weszły w interakcje z naszym kanałem na YouTube czy innymi filmami wideo.
5. Listy remarketingowe dla reklam w sieci wyszukiwania: wyświetlanie reklam tym użytkownikom, którzy po odwiedzeniu naszej witryny nadal wyszukiwali informacji na dany temat.

Remarketing Facebook

Również portal społecznościowy Facebook nie pozostaje w tyle i daje możliwość tworzenia reklam remarketingowych. Facebook dostarcza narzędzia oraz sporą ilość zdarzeń możliwych do wykorzystania w kampaniach reklamowych. Reklamę na łamach np. aktualności na profilu facebook można przestawić w formie graficznej, tekstowej czy wideo. Kampania reklamowa może być skierowana do osób, które odwiedziły nasz sklep internetowy czy stronę www. Remarketing na portalu facebook można uruchomić dla osób korzystających wyłącznie z urządzeń mobilnych.

Korzystne rozwiązanie remarketingu

Remarketing to przede wszystkim forma docierania tylko do tych klientów, którzy zainteresowali się naszą stroną internetową. To właśnie na nich powinniśmy się skoncentrować, jeżeli rzeczywiście chcemy pozyskać stałych klientów i nawiązać z nimi dłuższą współprace. Mamy możliwość tworzenia list remarketingowych uwzględniających cechy danego typu użytkownika np. „osoby, które przeglądały zakładkę PROMOCJĘ” czy „osoby, które czytały zakładkę PORADY”. To powoduje, że nasz przekaz reklamowy jest precyzyjny i jednocześnie jest dopasowany pod kątem konkretnej grupy użytkowników. Istotne jest również, że w każdej chwili możemy sprawdzić, jaka jest nasza skuteczność i czy tworzone przez nas reklamy wpływają pozytywnie na klienta.

Strony www dla firm budowlanych i remontowych

Responsywne strony internetowe dla firm budowlanych i remontowych.

Przejdź do strony

Administracja stronami www

Opieka administracyjna nad stroną www lub sklepem internetowym.

Przejdź do strony

Optymalizacja SEO

Optymalizacja stron www oraz sklepów internetowych.

Przejdź do strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.