loader

Remarketing

Reklama remarketingowa

Remarketing wykorzystujemy aby ponownie dotrzeć do osób, które odwiedziły naszą stronę. Odwiedzając kolejne portale i serwisy internetowe zobaczy reklamę firmy, marki lub konkretnych produktów, którymi był zainteresowany. Remarketing w sieci wyszukiwania to forma reklamy adresowana do przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy budować świadomość marki. Przed uruchomieniem kampanii remarketingowej w wyszukiwarce należy pozyskać bazę odbiorców – jest to możliwe dzięki cookie, służących do śledzenia użytkowników internetu. Dzięki przekazowi dopasowanemu do odbiorcy, użytkownik z większym prawdopodobieństwem powróci do Twojej witryny, a sprzedaż przez internet wzrośnie.

Reklama remarketingowa

Zalety remarketing w sieci wyszukiwania:

  • dotarcie do klientów najbardziej skłonnych do zakupu,
  • listy dostosowane do Twoich celów reklamowych,
  • duży zasięg kampanii,
  • wgląd w miejsca wyświetlania reklam,
  • wzrost świadomości marki,
  • możliwość przygotowania spersonalizowanych reklam dotyczących konkretnej oferty,
  • możesz używać w nim różnego rodzaju reklam – graficznych, tekstowych czy też wideo.

poznaj naszą ofertę

skontaktuj się z nami

ikona telefonu796 998 544 lub biuro@czenzo.pl

ikona email napisz wiadomość

Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing może być prowadzony zarówno w sieci Google (kampanie reklamowe Google Adwords) jaki na Facebook (kampanie reklamowe Facebook). Remarketing z powodzeniem sprawdzi się w każdej branży, ponieważ personalizacja reklam korzystnie wpływa na zainteresowanie potencjalnych klientów. W przypadku kampanii remarketingowych najważniejsze jest do kogo dociera informacja, a nie na jakiej stronie to następuje.

Opcje reklamy remarketingowej

  • remarketing standardowy – pozwala na prezentacje reklamy osobom, które wcześniej odwiedzili Twoją witrynę internetową,
  • remarketing dynamiczny – pozwala na wyświetlenie dokładnego produktu czy usługi użytkownikowi który wcześniej oglądał go na Twojej stronie,
  • remarketing wideo – po odtworzeniu Twojego filmu będzie on przypominamy użytkownikowi podczas oglądania innych wideo na youtube,
  • remarketing w aplikacjach mobilnych – reklama będzie wyświetlana osobom, które korzystały z aplikacji mobilnej lub witryny mobilnej,
  • listy remarketingowe – listy dla reklam w wyszukiwarce pozwalają na wyświetlenie Twojej reklamy użytkownikowi który wcześniej szukał informacji na ten temat (np. na tema temat usługi czy produktu).

Remarketing w wyszukiwarce

Co zyskujesz podczas remarketingu w sieci wyszukiwania?

1. Świadomość marki – użytkownik widząc kolejny raz reklamę lepiej zapamięta Twoją markę. Buduje to zaufanie, które może przełożyć się na większe obroty w firmie.
2. Powrót użytkownika – docieramy do potencjalnych klientów, którzy szukali usługi lub produktu ale nie dokonali jeszcze zakupu.
3. Wzrost konwersji – im więcej użytkowników powróci do Twojej strony internetowej lub sklepu internetowego tym większa będzie konwersja.
4. Wzrost ruchu – powrót każdego użytkownika na witrynę internetową zwiększa jej ruch i przyczynia się do zwiększenia obrotu.

Facebook remarketing

Również portal facebook oferuje remarketing. Facebook posiada narzędzia, które pozwalają na przeprowadzenie kampanii remarketingowej i dotarcie do użytkowników, którzy np. odwiedzili już naszą witrynę internetową. Reklama może być wyświetlana w różnych miejscach oraz mieć różne formy. Przygotowując remarketing na facebooku dobieramy odpowiednio formę reklamy, tak aby skutecznie dotrzeć do użytkowników. Koszty dotarcia do nowego użytkownika są zdecydowanie większe niż przedstawienie po raz kolejny naszej oferty (np.: propozycja zakupu produktów w sklepie internetowym) użytkownikowi który odwiedził naszą stronę wcześniej.

poznaj naszą ofertę

skontaktuj się z nami

ikona telefonu796 998 544 lub biuro@czenzo.pl

ikona email napisz wiadomość

Ile kosztuje remarketing w wyszukiwarce

Oszacowanie kosztów remarketingu w sieci wyszukiwania będzie możliwe po rozmowie z naszymi eksportami od reklam remarketingowych. Będziemy potrzebowali kilka danych, aby podać orientacyjny koszt kampanie reklamowej jakim jest reklama remarketingowa. Wpływ na koszty ma wielkość bazy do której chcemy dotrzeć, intensywność działań oraz rodzaj zastosowanej reklamy. Jeżeli jesteś zainteresowany remarketingiem w sieci wyszukiwania zapraszamy do kontaktu z nami. Przygotujemy wstępną wycenę działań i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące reklamy remarketingowej

Czy reklamę remarketingową mogę utworzyć dla nowego sklepu internetowego?
Jeżeli sklep internetowy zebrał odpowiednie dane o odwiedzających to możemy przygotować remarketingiem w sieci wyszukiwania. Prosimy o kontakt w celu weryfikacji możliwości przeprowadzenie reklamy remarketingowej.

Jak długo trwa kampania remarketingowa?
Reklama remarketingowea w wyszukiwarce trwa tak długo jak zostało to określone w celu kampanii. Może trwać kilka godzin, a może też trwać kilka miesięcy.

Nie wiem czy remarketing dla mojej strony internetowej czy sklepu internetowego będzie odpowiednia
Remarketing bazuje na powracających użytkownikach – koszt pozyskania użytkownika jest w większości przypadków niższy niż pozyskanie nowego, potencjalnego klienta. Chętnie doradzimy i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

Zakupy Google

Reklama produktowa w sieci Google zakupy.

Przejdź do strony

YouTube

Kampanie wideo na portalu YouTube.

Przejdź do strony

AdWords

Kampanie reklamowe Google AdWords.

Przejdź do strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.