loader

Social media dla e-commerce

Obsługa social media dla sklepów

Promocja sklepu internetowego przy wykorzystaniu mediów społecznościowych to dobry sposób na dotarcie do nowych klientów. Z portali społecznościowych korzysta dziennie blisko 70% polskich internautów. Jest to bardzo szerokie medium, gdzie możemy znaleźć klientów. Dotarcie do klienta jest proste i szybkie. Obsługa social media dla sklepów to nie tylko powadzenie fanpage firmowego, ale również przeprowadzanie kompanii reklamowych czy konkursów.

social-media-dla-sklepow

Social media – kanał komunikacji z klientem

Media społecznościowe stały się dobrym kanałem komunikacji firmy z klientem. Klient szybko może uzyskać potrzebne informację, a firma dzięki zaistnieniu w social media może udzielić potrzebnych informacji. Za pośrednictwem social mediów firmy nawiązują relacje z klientem. Relacje te są długotrwałe i przy odpowiednim wykorzystaniu potencjału portali, można zyskać stałych klientów naszego sklepu internetowego.

poznaj naszą ofertę

skontaktuj się z nami

ikona telefonu796 998 544 lub biuro@czenzo.pl

ikona email napisz wiadomość

Sklep prowadzenie social media

Prowadzenie profilu firmowego Facebook dla sklepów internetowych to dobry sposób na przedstawienie swojej oferty milionom użytkowników. Tworząc nową promocję w sklepie możemy w łatwy i szybki sposób wypromować produkt na łamach portalu social media. Portale social media oferują zarówno darmowe metody promocji produktów jak i płatne kampanie reklamowe. Płatne kampanie reklamowe pozwalają dotrzeć do nowych odbiorców, którzy mogą być zainteresowaniu oferowanymi produktami.

Jak promować firmę lub markę w social media?

Każda marka czy firma jest inna. Dobrze jest wykreować własny styl prowadzenia konta w social media. Powielanie schematów innych firm nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty. Osoba prowadząca konto powinna umieć sprzedać towar, a w razie kryzysów odpowiednio na nie reagować. Trzeba dobrze poznać grupę docelową naszego sklepu i odpowiednio dla tej grupy przygotowywać treści i reklamy.

Komunikacja z fanami przede wszystkim

Odpowiednia komunikacja to klucz do sukcesu. Należy zachęcać do aktywności, słuchać i działać według oczekiwań fanów. Reagowanie na nurtujące pytania klientów czy sugerowanie nowych rozwiązań przyczyni się do zwiększonej aktywności. Obecność firmy w social media nie wymaga znacznych nakładów finansowych. Dostępność pozwala na zaistnienie praktycznie dla każdej firmy. Warto korzystać z portali social media w sposób przemyślany.

Jak prowadzić social media dla sklepu internetowego?

  • liczba postów nie zawsze przekłada się na wzrost zaangażowania – zbyt duża liczba wpisów może zostać obrana jako spam. Każdy wpis powinien być przemyślany.
  • regularność publikowania – dobrze jest przyjąć sobie strategię publikowania wpisów oraz określić intensywność zamieszczania nowego postu. Dodanie 5 postów w piątek to nie to samo codzienne dodawanie po jednym wpisie.
  • zdjęcia, grafiki i obrazki – ciekawe grafiki czy zdjęcia pozwolą na przyciągniecie wzroku. Wpisy to nie tylko treść, warto zadbać aby ich wygląd był atrakcyjny i przyciągał wzrok czytelnika.
  • Nie każdy portal social media jest dobry – niektóre branże odnajdą się na facebooku a inne na instagramie. Warto dopasować się do użytkowników i szukać ich tam gdzie danej grupy będzie najwięcej. Ponadto nie trzeba posiadać konta na każdym portalu aby zaistnieć w mediach społecznościowych.

prowadzenie-social-media-dla-sklepow

Integracja sklepu internetowego z social media

Posiadając sklep internetowy oraz profil w social media niektóre działania można wykonywać automatycznie lub półautomatycznie. Integracja z social media pozwoli na zaoszczędzenie czasu. W sklepie internetowym można wyświetlać np. bieżące informację z profilu firmowego Facebook albo opinie odnośnie sklepu internetowego. Można również zintegrować system komentarzy z portalem społecznościowym. Dzięki temu dotrzemy do większej grupy, a komentarz może być widoczny dla szerszej grupy odbiorców.

poznaj naszą ofertę

skontaktuj się z nami

ikona telefonu796 998 544 lub biuro@czenzo.pl

ikona email napisz wiadomość

Ile kosztuje obsługa social media dla sklepów?

Obsługa social media dla sklepów to koszt rzędu kilkuset złotych miesięcznie. W zależności od intensywności oraz rodzaju przeprowadzonych działań koszt ten może wzrosnąć lub zmaleć. Możemy przygotować indywidualna ofertę dla sklepu na prowadzenie social media. Zapraszamy do kontaktu z nami. Bezpłatnie i bez zobowiązań przedstawimy naszą ofertę.

Najczęściej zadawane pytania dla social media dla sklepów

Prowadzę kilka sklepów internetowych, czy można równocześnie prowadzić działania na wszystkich sklepach?
Tak, nie ma ograniczeń odnośnie ilości promowanych sklepów internetowych czy stron.

Nie posiadam profilu firmowego na Facebooku a chciałbym promować swój sklepach
Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty na prowadzenie konta firmowego facebook. Po założeniu profilu będziemy mogli promować sklep internetowy.

Nie posiadam materiałów graficznych do przygotowania kampanii reklamowej
Nasz dział grafiki przygotuje odpowiednią kreację. Posiadamy bazę własnych materiałów i możemy z niej skorzystać podczas przygotowywania projektu graficznego.

Kampanie reklamowe w social media

Kampanie Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Pinterest.

Przejdź do strony

Social media dla e-commerce

Promocja sklepu przy wykorzystaniu mediów społecznościowych.

Przejdź do strony

Prowadzenia fanpage

Prowadzimy i reklamujemy konta firmowe na portalu facebook.

Przejdź do strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.