loader

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces bardziej złożony i czasochłonny niż pozycjonowanie stron internetowych. Nawet małe sklepy internetowe zawierają kilkaset, a duże nawet kilkadziesiąt tysięcy podstron. Każda podstrona z produktem to możliwość jej pozycjonowania i skierowania użytkownika na nasz sklep. Nasze wieloletnie doświadczenie przełoży się na zwiększenie sprzedaży i zysków.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Optymalizacja sklepu internetowego

Każda witryna internetowa czy to strona www czy sklep internetowy wymaga optymalizacji SEO. Optymalizacja pozwala na osiągnięcie lepszych rezultatów w wynikach wyszukiwania. Podczas prac optymalizacyjnych sklepu internetowego:

  • zoptymalizujemy treści w sklepie,
  • dokonamy optymalizacji meta danych (m.in. tytułów, opisów),
  • optymalizacja obrazków pozwoli na zwiększenie widoczności sklepu,
  • przyspieszymy prędkość wczytywania sklepu.

poznaj naszą ofertę

skontaktuj się z nami

ikona telefonu796 998 544 lub biuro@czenzo.pl

ikona email napisz wiadomość

Unikalna treść sklepu internetowego

Należy zadbać o unikalność tekstów zamieszczonych w sklepie internetowym. Teksy powinny być oryginalne i posiadać wymaganą długość. Kopiowanie tekstów z innych sklepów czy korzystanie z opisów np. producenta nie przyniesie dobrych rezultatów. Warto więc poświęcić trochę czasu i przygotować unikatowe i ciekawe opisy kategorii i produktów. Nasza agencja interaktywna może pomóc w przygotowaniu wartościowych treści. Specjalizujemy się w copywriting dla stron www i sklepów internetowych.

Zalety pozycjonowania sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepu internetowo pozwala na podniesienie jego pozycji w wynikach wyszukiwań i tym samym zwiększenie ilości wejść na sklep. Dzięki zwiększonemu ruchowi w sklepie zwiększy się sprzedaż i zyski. Budowanie rozpoznawalności marki sklepu w sieci i zwiększenie zaufania do sklepu to kolejna zaleta pozycjonowania.

Etapy pozycjonowania sklepu internetowego

1. Analiza słów kluczowych – analizie zostaje poddana konkurencja oraz dobieramy słowa kluczowe na które warto pozycjonować sklep.
2. Audyt SEO sklepu internetowego – szczegółowa analiza sklepu przed pozycjonowaniem, sprawdzenie zarówno części technicznej strony jak i treści.
3. Optymalizacja sklepu – wdrożenie zaleceń audytu.
4. Linkbuilding – tworzenie dobrej jakości linków.
5. Monitoring – sprawdzenie wyników wykonywanych działań.
6. Raportowanie – pokazanie efektów klientowi.
7. Komunikacja – przekazywanie bieżących informacji na linii agencja – klient.

Pozycjonowanie sklepu internetowego oferta

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Google to kompleksowa usługa, składająca się między innymi z audytu SEO, optymalizacji SEO i właściwego pozycjonowania. Skuteczne działania pozycjonerskie skutkują zwiększonym ruchem i zwiększeniem konwersji. Pozycjonowanie to proces długofalowy, którego efekty widoczne są najczęściej po kilku miesiącach od rozpoczęcia pozycjonowania.

Pozycjonowanie sklepów internetowych – dla kogo?

Pozycjonowanie sklepu internatowego jest dla wszystkich, którzy pragną pozyskać konwertujący ruch organiczny w sklepie. Pozycjonowanie zalecane jest dla każdego rodzaju sklepu, zarówno dla tych małych i dużych. Sprzedawany asortyment nie ma znaczenia. Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu i optymalizacji sklepów internetowych opartych na różnych skryptach (zarówno tych darmowych jak i płatnych rozwiązaniach).

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie metodą long tail

Long Tail (ang. długi ogon) to pozycjonowanie na mniej popularne ale na bardziej konkretne wyrażenia kluczowe. Użytkownicy szukając produktu czy usługi wpisują dokładne i długi frazy (np.: pozycjonowanie stron internetowych kraków). Słowa Long Tail generują większą sprzedaż i konwersje ponieważ użytkownik dostaje bardziej dostosowane wyniki wyszukiwań do swoich oczekiwań.

poznaj naszą ofertę

skontaktuj się z nami

ikona telefonu796 998 544 lub biuro@czenzo.pl

ikona email napisz wiadomość

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Koszt pozycjonowanie sklepu internetowego uzależniony jest od kondycji sklepu (audyt SEO), jego historii oraz od ilości sprzedawanych produktów. Każdy sklep internetowy jest inny – przed przystąpieniem do wyceny analizujemy sklep i sprawdzamy jego historię. W celu dokonania wyceny pozycjonowania prosimy o kontakt z nami. Przedstawimy niezobowiązującą ofertę i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

Najczęściej zadawane pytania podczas pozycjonowania sklepu internatowego

Posiadam sklep internetowy ale nie był od przygotowany pod pozycjonowaniem
Prosimy o kontakt z nami. Przejrzymy sklep i wykonamy audyt SEO. Po wykonanym audycie możemy wykonać optymalizację SEO. Po tych działaniach sklep będzie można pozycjonować.

Jestem w trakcie tworzenie sklepu internetowego. Kiedy będzie można rozpocząć jego pozycjonowanie?
Tworzenie sklepu internetowego do dobry czas na analizę i optymalizację. Możemy przygotować wytyczne dzięki którym sklep będzie dobrze zoptymalizowany. Właściwe pozycjonowanie rozpoczniemy w momencie publikacji sklepu w sieci.

Ile należy czekać na pierwsze efekty pozycjonowania sklepu internetowego?
Na pierwsze efekty pozycjonowania sklepu internetowego należy czekać 1-3 miesiące. Dobrze zoptymalizowany sklep z małą konkurencją szybciej znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania niż niezoptymalizowany sklep, gdzie konkurencja jest większa.

Audyt SEO strony

Audyt to podstawa do optymalizacji i pozycjonowania strony.

Przejdź do strony

Pozycjonowanie sklepów

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych.

Przejdź do strony

Optymalizacja SEO

Optymalizacja stron www oraz sklepów internetowych.

Przejdź do strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.