Wizytówka – mała wielka rzecz
Możesz traktować ją jako kawałek papieru z danymi Twojej firmy. Bo rzeczywiście, wizytówka pełni funkcję informacyjną. Ale, jeśli dostrzeżesz jej potencjał, może stać się dla Ciebie czymś znacznie więcej. Wabikiem, wyznacznikiem, elementem profesjonalnej komunikacji, marketingową perełką.
A jaką wizytówkę Pan/Pani chce mieć?
Słysząc to pytanie klienci odpowiadają najczęściej „no taką zwyczajną, jak to wizytówka”. I jeśli trafią na zwyczajną firmę, otrzymają zwyczajną wizytówkę. Ani ona ładna nie jest, ani nie zachęca do zatrzymania na niej wzroku, ani nie podkreśla charakteru firmy. W takim wypadku równie dobrze mogliby zapisać nazwę firmy, wraz z kontaktem na kartce, wyjdzie właściwie na to samo. Ale przecież to nie o to w tym chodzi. Dlatego Ty zamawiając własną wizytówkę bądź świadomy tego, czym może stać się dla Ciebie. Wymagaj niebanalnego projektu graficznego, perfekcji wykonania, czegoś, co Ciebie zachwyci. Nie powierzaj tego zadania komuś, kto będzie od Ciebie wymagał dokładnych specyfikacji. W umysłach ludzi z pasją - takich jak my - już podczas rozmowy z Tobą tworzy się wizja, i zalążek projektu, który zostanie dopracowany w taki sposób aby końcowym efektem zachwycić!
Cechy dobrej wizytówki
Nie każda jest dobra. I to nie podlega dyskusji. Są takie, które oglądamy bez żadnych emocji a później chowamy i nie pamiętamy nawet gdzie są. Tymczasem wizytówka firmowa powinna być ciekawa, robiąca dobre wrażenie, zapadająca w pamięć. Powinna być przede wszystkim pomysłowa. Tu liczy się POMYSŁ! Szablony i wzory idą w kąt. Nasz wzrok jest nimi znudzony. Musi być nuta świeżości, do której współczesny człowiek tęskni. Ten pomysł musi iść w parze z czytelnością i atrakcyjnością. Odpowiedni dobór kolorów, układ treści – tu każdy element jest ważny.
Jakość, jakość i jeszcze raz jakość
Tylko właściwie, dlaczego? Ano dlatego, że jak Cię widzą, tak Cię piszą! Przez pryzmat tego, co pozostawiasz po sobie, łącznie z dobrym wrażeniem i swoją wizytówką tworzy się wokół Ciebie pewne wyobrażenie. Jeśli wizytówka będzie brzydka, druk będzie się ścierał a rogi szybko zaczną rozdwajać czy giąć – to w oczach klienta czy kontrahenta staniesz się szybciej fleją, nie dbającą o jakość, niż partnerem, z którym chcieliby współpracować.
Mała wizytówka to wielka siła przebicia wśród konkurencji. Pod warunkiem tylko, że jest pomysłowa, ciekawa, budząca pozytywne emocje i profesjonalnie przygotowana.