Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Usługa pozycjonowania to zbiór działań na stronie (m.in. audyt SEO oraz optymalizacja SEO) mająca na celu zwiększenie jej widoczności w sieci. Pozycjonowanie jest procesem ciągłym i wymagającym czasu na osiągnięcie widocznych wyników. Pozycjonowanie często wykonywane jest razem z działaniami SEO. Utrzymanie wysokich wyników w wyszukiwarce internetowej wymaga ciągłych działań pozycjonerskich.
Co składa się na proces pozycjonowania?
1. Dobór słów kluczowych – dobranie odpowiednich słów, po których użytkownik wyszuka naszą witrynę to bardzo ważny element w procesie pozycjonowana. Warto przemyśleć dobór słów kluczowych oraz ich ilość.
2. Audyt SEO – sprawdzenie strony czy sklepu pod kątem jej optymalizacji dla wyszukiwarki google.
3. Optymalizacja SEO – spełnienie wytycznych i wskazówek google pozwoli na osiągnięcie lepszych wyników. Optymalizacji podlega zarówno struktura strony jak i treści zawarte na niej.
4. Link building – zdobywanie wartościowych odnośników do witryny internetowej.
5. Wzrost pozycji w wyszukiwarce – wykonanie audyty, optymalizacji i link buildingu przyczyni się do wzrostu pozycji witryny w wyszukiwarce.
6. Monitorowanie – bieżące monitorowanie pozycji strony www czy sklepu internetowego jest bardzo ważne. Dzięki temu mamy możliwość kontroli nad przeprowadzanymi działaniami.
7. Raportowanie – dzielimy się przeprowadzonymi pracami z klientem. Przedstawiamy raport wraz z omówieniem wyników.
Zalety pozycjonowania
- wzrost widoczności strony lub sklepu w wynikach wyszukiwania,
- wzrost liczby odwiedzin w serwisie,
- zdobycie przewagi nad konkurencją dzięki lepszej widoczności witryny w internecie,
- zwiększenie rozpoznawalności,
- budowanie zaufania do firmy,
- dotarcie do potencjalnych klientów,
- niski koszt dotarcia do klienta,
- nieograniczony zasięg,
- stałe monitorowanie skuteczności prowadzonych działań,
- długotrwały efekt pozycjonowania.
Audyt SEO strony i sklepu internetowego
Przeprowadzenie audyty SEO jest kluczowym i podstawowym etapem pozycjonowania. Dzięki audytowi SEO możemy dowiedzieć się jaka jest kondycja naszej strony www czy sklepu internetowego. Badamy również historię witryny internetowej. Audyt SEO daje jasne instrukcje jakie kroki należy podjąć aby zwiększyć widoczność witryny internetowej. Audyt dzieli się na audyt techniczny (czyli badamy strukturę strony: nagłówki strony, meta tagi, kod HTML i inne) oraz audyt treści (badana jest treść zamieszczona na stronie).
Optymalizacja SEO
Po przeprowadzeniu audytu SEO można przystąpić do optymalizacji SEO. Optymalizacja obejmie wszystkie punkty zawarte w audycie (m.in. dopasowanie słów kluczowych, tytułów, opisów, nagłówków itd.). Dobrze zoptymalizowana strona czy sklep będzie lepiej widoczny przez algorytm wyszukiwarki. Bez przeprowadzonej optymalizacji SEO skutecznej pozycjonowanie będzie bardzo trudne lub niemożliwe.
Pozycjonowanie stron
Niepozycjonowana strona internetowa zazwyczaj będzie niżej niż strony które są pozycjonowane. Pozycjonowanie stron daje przewagę nad konkurencjom. Strona staje się widoczna dla użytkowników internetu, zwiększa się ruch na witrynie. Rośnie zainteresowanie stroną i produktami lub usługami prezentowanymi na stronie. Każdy, kto chce, aby jego witryna była wysoko w wynikach wyszukiwania powinien pozycjonować stronę.
Pozycjonowanie sklepów
Podobnie jak pozycjonowanie stron internetowych tak samo pozycjonowanie sklepów internetowych to szansa na zdobycie większego ruchu w sklepie. Pozycjonowanie sklepów daje dużo możliwości – z racji dużej ilości podstron, która może sięgać do kilkunasty tysięcy. Większy ruch w sklepie internetowym zwiększy konwersję i przyczyni się do zwiększenia zysków.
Ile kosztuje pozycjonowanie
Na koszt pozycjonowania wpływa kila czynników. W zależności czy będzie to prosta strona internetowa z małą ilością podstron czy duży sklep internetowy z tysiącami produktów koszt takiego pozycjonowania może być różny. Na cenę pozycjonowania wpływa również to czy witryna jest zoptymalizowana czy będzie należało przed pozycjonowaniem przeprowadzić audyt SEO i zoptymalizować witrynę. Prześlij do nas niezobowiązujące zapytanie. Przygotujemy ofertę na pozycjonowanie i przedstawimy kilka wariantów dopasowanych do oczekiwań.