Kampanie reklamowe
Internetowe kampanie reklamowe
Realizujemy internetowe kampanie reklamowe w oparciu o doświadczenie, wiedzę i znajomość najnowszych trendów reklamowych. Tworzymy strategie komunikacji na potrzeby kampanii wizerunkowych lub sprzedażowych. Realizujemy kampanie reklamowe w internecie o rozmaitym charakterze, od sezonowych do działania długofalowe.
Tworzenie kampanii reklamowych zaczynamy od precyzyjnego poznania potrzeb naszych klientów. Staramy się dobrać każdą ofertę indywidualnie, w zależności od oczekiwań klienta. Dobieramy odpowiednią grupę docelową, przekaz marketingowy i narzędzia. Każdy etap pracy – od pomysłu po wykonanie – to spójna i przemyślana koncepcja budująca Twoje relacje z grupą docelową. Zadowolenie klienta oraz owocne wyniki obszaru naszych działań są dla nas źródłem zawodowej satysfakcji.
Kampanie reklamowe w internecie – dlaczego warto?
Internet stał się ogromnym medium. Codziennie z zasobów internetu korzysta miliony internautów, szukając produktów oraz usług. Obecność w internecie daje nam ogrom możliwości i dotarcia do potencjalnych klientów. Dzięki przemyślanym i dobrze przygotowanym kampanią reklamowym w internecie dotarcie do nowego klienta staje się szybsze i tańsze niż w tradycyjny sposób. Narzędzia do prowadzenia kampanii internetowych kampanii reklamowych pozwalają na wydzielenie odpowiedniej grupy docelowej i przedstawienie jej atrakcyjnej oraz dostosowanej reklamy.
Prowadzone przez nas kampanie promocyjne w internecie to:
- kampanie reklamowe Google Adwords,
- kampanie reklamowe Facebook,
- zakupy Google (Merchant Center),
- remarketing,
- kampanie reklamowe YouTube.
W ramach kampanii reklamowej w internecie:
- przygotowujemy koncepcję kampanii promocyjnej w internecie,
- tworzymy kreacje (formy i treść reklam),
- uruchamiamy kampanie reklamowe w internecie,
- prowadzimy optymalizację internetowej kampanii reklamowej,
- raportujemy wyniki Klientowi.
Kampanie reklamowe w internecie – zalety
1. Większy zasięg reklamy – kampania reklamowa w internecie pozwala na dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów niż w tradycyjny sposób.
2. Atrakcyjna cena kampanii promocyjnej w internecie – zaletą przeprowadzanych kampanii reklamowych jest bardziej przystępna cena niż to ma to miejsce w przypadku reklam tradycyjnych.
3. Wybór odbiorców reklamy – w przypadku prowadzenia kampanie reklamowych w internecie łatwej można dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Dotarcie do zawężonej grupy docelowej pozwala na ograniczenie kosztów reklamy a sama reklama staje się bardziej skuteczna.
4. Łatwość śledzenia i mierzenia konwersji reklamy – internetowe kampanie reklamowe są mierzalne i można łatwo śledzić ich konwersje. W przypadku standardowych reklam jest to nie możliwe albo bardzo trudne do realizacji.
5. Szybkość uruchomienia kampanii reklamowych w internecie – reklamę internetową można uruchomić dużo szybciej niż tradycyjną. W niektórych przypadkach rozpoczęcie kampanie promocyjnej w internecie można trwać do kilku godzin.
6. Skuteczne budowanie świadomości firmy w internecie – reklama promocyjna firmy pomaga w budowaniu świadomości i zaufania.
7. Łatwiej zaangażować odbiorców – reklama internetowa pozwala na szybszy i prostszy sposób interakcji z reklamą. Odbiorca ma możliwość zapoznania się z większą ilością informacji a reklamodawca może uzyskać więcej informacji zwrotnej od klienta.
Na czym skupiamy się przy planowaniu kampanii reklamy internetowej?
Podczas planowania i tworzenia kampanii promocyjnych w internecie:
- analizujemy grupę docelową – dobór odpowiedniego targetu to klucz do sukcesu. Razem z klientem analizujemy rynek i dobieramy odpowiednią grupę docelową,
- dobieramy odpowiednie kanały reklamowej – realizacja założonych planów i celów jest możliwa tylko poprzez dobranie odpowiedniego kanału reklamowego,
- mierzymy efekty internetowych kampanii reklamowych – analiza przeprowadzonej kampanii promocyjnej w internecie daje możliwość wprowadzenia zmian i optymalizacji kampanii,
- raportujemy wyniki – przedstawiamy klientowi osiągnięte wyniki i zwrot z zakupionej kampanii.
Ile kosztuje internetowa kampania reklamowa
Koszt kampanii reklamowej w internecie zależy od wielu czynników. Głównym czynnikiem wpływającym na cenę kampanii reklamowej jest ilość osób grupy docelowej, kanał reklamowy oraz ewentualne dodatkowe materiały reklamowe (np.: bannery). Koszt przeprowadzania prostej internetowej kampanii reklamowej w internecie to kilkaset złotych. Chętnie doradzimy i wycenimy koszt przeprowadzanie kampanii. Zachcemy do kontaktu z naszymi specjalistami. Wycena jest bezpłatna i nie zobowiązująca do dalszych działań.
Najczęściej zadawane pytania podczas kampanie promocyjnych w internecie