Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces bardziej złożony i czasochłonny niż pozycjonowanie stron internetowych. Nawet małe sklepy internetowe zawierają kilkaset, a duże nawet kilkadziesiąt tysięcy podstron. Każda podstrona z produktem to możliwość jej pozycjonowania i skierowania użytkownika na nasz sklep. Nasze wieloletnie doświadczenie przełoży się na zwiększenie sprzedaży i zysków.
Optymalizacja sklepu internetowego
Każda witryna internetowa czy to strona www czy sklep internetowy wymaga optymalizacji SEO. Optymalizacja pozwala na osiągnięcie lepszych rezultatów w wynikach wyszukiwania. Podczas prac optymalizacyjnych sklepu internetowego:
- zoptymalizujemy treści w sklepie,
- dokonamy optymalizacji meta danych (m.in. tytułów, opisów),
- optymalizacja obrazków pozwoli na zwiększenie widoczności sklepu,
- przyspieszymy prędkość wczytywania sklepu.
{call_to_action}
Unikalna treść sklepu internetowego
Należy zadbać o unikalność tekstów zamieszczonych w sklepie internetowym. Teksy powinny być oryginalne i posiadać wymaganą długość. Kopiowanie tekstów z innych sklepów czy korzystanie z opisów np. producenta nie przyniesie dobrych rezultatów. Warto więc poświęcić trochę czasu i przygotować unikatowe i ciekawe opisy kategorii i produktów. Nasza agencja interaktywna może pomóc w przygotowaniu wartościowych treści. Specjalizujemy się w copywriting dla stron www i sklepów internetowych.
Zalety pozycjonowania sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepu internetowo pozwala na podniesienie jego pozycji w wynikach wyszukiwań i tym samym zwiększenie ilości wejść na sklep. Dzięki zwiększonemu ruchowi w sklepie zwiększy się sprzedaż i zyski. Budowanie rozpoznawalności marki sklepu w sieci i zwiększenie zaufania do sklepu to kolejna zaleta pozycjonowania.
Etapy pozycjonowania sklepu internetowego
1. Analiza słów kluczowych – analizie zostaje poddana konkurencja oraz dobieramy słowa kluczowe na które warto pozycjonować sklep.
2. Audyt SEO sklepu internetowego – szczegółowa analiza sklepu przed pozycjonowaniem, sprawdzenie zarówno części technicznej strony jak i treści.
3. Optymalizacja sklepu – wdrożenie zaleceń audytu.
4. Linkbuilding – tworzenie dobrej jakości linków.
5. Monitoring – sprawdzenie wyników wykonywanych działań.
6. Raportowanie – pokazanie efektów klientowi.
7. Komunikacja – przekazywanie bieżących informacji na linii agencja – klient.
Pozycjonowanie sklepu internetowego oferta
Pozycjonowanie sklepów internetowych w Google to kompleksowa usługa, składająca się między innymi z audytu SEO, optymalizacji SEO i właściwego pozycjonowania. Skuteczne działania pozycjonerskie skutkują zwiększonym ruchem i zwiększeniem konwersji. Pozycjonowanie to proces długofalowy, którego efekty widoczne są najczęściej po kilku miesiącach od rozpoczęcia pozycjonowania.
Pozycjonowanie sklepów internetowych – dla kogo?
Pozycjonowanie sklepu internatowego jest dla wszystkich, którzy pragną pozyskać konwertujący ruch organiczny w sklepie. Pozycjonowanie zalecane jest dla każdego rodzaju sklepu, zarówno dla tych małych i dużych. Sprzedawany asortyment nie ma znaczenia. Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu i optymalizacji sklepów internetowych opartych na różnych skryptach (zarówno tych darmowych jak i płatnych rozwiązaniach).
Pozycjonowanie metodą long tail
Long Tail (ang. długi ogon) to pozycjonowanie na mniej popularne ale na bardziej konkretne wyrażenia kluczowe. Użytkownicy szukając produktu czy usługi wpisują dokładne i długi frazy (np.: pozycjonowanie stron internetowych kraków). Słowa Long Tail generują większą sprzedaż i konwersje ponieważ użytkownik dostaje bardziej dostosowane wyniki wyszukiwań do swoich oczekiwań.
{call_to_action}
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?
Koszt pozycjonowanie sklepu internetowego uzależniony jest od kondycji sklepu (audyt SEO), jego historii oraz od ilości sprzedawanych produktów. Każdy sklep internetowy jest inny – przed przystąpieniem do wyceny analizujemy sklep i sprawdzamy jego historię. W celu dokonania wyceny pozycjonowania prosimy o kontakt z nami. Przedstawimy niezobowiązującą ofertę i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.
Najczęściej zadawane pytania podczas pozycjonowania sklepu internatowego
{FAQ}