loader

Opinie klientów w mediach społecznościowych

Opinie klientów w mediach społecznościowych

Prowadząc firmę jesteśmy oceniani przez naszych klientów. Klienci wystawiają opinie o jakości i sposobie realizacji zlecenia lub z przeprowadzonej transakcji w sklepie internetowym. Opinie często wystawiane są na łamach portalu społecznościowego.

Nieprzychylne opinie w mediach społecznościowych

O ile pozytywne opinie o naszej firmie cieszą to czasami zaradzają się niezadowoleni klienci. Prowadząc konto firmowe na Facebooku umożliwiamy klientowi na wystawienie opinii. Należy być przygotowanym na różne oceny, w tym te negatywne. Jak sobie z nimi radzić? Najważniejsze to być pokornym i wyjaśnić sytuację z klientem. Być może wystawiona opinia na koncie Facebook to opinia wystawiona pod wpływem emocji i da się ją wyjaśnić z oceniającym. Jeżeli popełniliśmy jakiś błąd – należy się do niego przyznać i przeprosić. Przyznanie się do winy nie jest proste, ale buduje to pozytywne relacje. Zamiatanie pod dywan czy ignorowanie negatywnych opinii jest jest dobrze postrzegane przez użytkowników.

Wpływ opinii w mediach społecznościowych na firmę

Klienci szukając firmy do współpracy wyszukują opinii o niej. Warto zadbać, aby firma posiadała opinie wystawione przez zadowolonych klientów. Firma posiadająca przynajmniej kilka pozytywnych ocen będzie lepiej odbierana od tej, która nie posiada w ogóle tych ocen. Kanały mediów społecznościowych umożliwiają wejście z klientami w otwartą komunikację. Klienci mogą wymieniać się swoimi uwagami z firmą. Kontakt poprzez media społecznościowe jest szybki. Każdy feedback jest cenny dla firmy. Pozwala na poprawę świadczonych usług i wzrost zadowolenia klientów.

Przygotuj strategię

Każda firma powinna być przygotowana na kryzys w mediach społecznościowych. Ignorowanie kryzysowych sytuacji nie wpłynie pozytywnie nie odbiór klientów. Nie należy zatem pozostawiać negatywnych opinii bez odpowiedzi i wyjaśnienia. Profesjonalne prowadzenie konta social media powinno przewidywać i szybko reagować w kryzysowych sytuacjach. Odpowiedzi powinny być rzeczowe i nie powodować negatywnych emocji. Niektóre kryzysowe sytuacje da się przewidzieć i być na nie przygotowanym. Każdy kryzys da się zażegnać, jeżeli tylko odpowiednio podejdziemy do niego.

AdWords

Kampanie reklamowe Google AdWords.

Przejdź do strony

Pozycjonowanie sklepów

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych.

Przejdź do strony

Strony www dla korporacji

Nowoczesne korporacyjne strony internetowe.

Przejdź do strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.