loader

Kilka elementów, które poprawią pozycję strony internetowej w wyszukiwarce

Kilka elementów, które poprawią pozycję strony internetowej w wyszukiwarce

Algorytm wyszukiwarki Google jest tajemnicą. Twórcy nieujawnianą dokładnego mechanizmu wyszukiwarki. Pozycjonowanie stron internetowych oraz sklepów obywa się na zasadzie domysłów i doświadczenia pracowników.

Elementy, które warto poprawić aby strona była lepiej widoczna w wyszukiwarce

Aby nasza witryna internetowa była lepiej widziana przez roboty Google warto zadbać o:

  • trafność i kontekst,
  • długość treści,
  • obrazy i wideo,
  • gramatyka i pisownia,
  • czytelność,
  • formatowanie,
  • bycie ekspertem,
  • udział w mediach społecznościowych,
  • wewnętrzne i zewnętrzne linki,
  • jakość komentarzy.

Dobra jakość tekstów kluczem do sukcesu

Nie od dziś wiadomo, że teksty na stronie www czy w sklepie internetowym mają duży wpływ na pozycjonowanie. Dobre jakościowo i merytorycznie teksty będą lepiej odebrane przez robota Google niż kiepskie i nieciekawe. Długość tekstów również ma znaczenie. Teksty powinny rozbudowane i wyczerpywać zadany temat. Niedopuszczalne je kopiowanie tekstów z innych witryn, Robot Google rozpozna taki tekst i zakwalifikuje go jako zdublowany tekst. Błędy stylistyczne, gramatyczne oraz merytoryczne nie powinny pojawić się w dobrze napisanym tekście.

Obrazy i pliki wideo na stronie www

Warto obok tekstów zamieścić kilka zdjęć czy plików wideo. Materiały takie powinny oczywiście nawiązywać do treści. Treści zawierające zdjęcia i filmy mają lepszą pozycję w Google. Pliki multimedialne należy odpowiednio skompresować przed zamieszczeniem w sieci. Nie ma sensu zamieszczenia zdjęcia, które zajmuje kilkanaście megabajtów. Duże pliki będą spowalniały ładowanie naszej witryny internetowej. To nie tylko duży problem dla użytkowników z wolniejszym łączem. Również roboty Google nie lubią niedostosowany i nie skompresowanych zdjęć czy filmów.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki zewnętrzne, które prowadzą do naszej witryny internetowej są pożądane przez każdego właściciela strony. To przez te linki budujemy popularność naszej strony www czy sklepu. Warto jednak zadbać o to, aby linki do naszej witryny znajdowały się na dobrej jakościowo stronie, a nie stronach o słabym zaufaniu. Również linki wewnętrzne, które znajdują się w obrębie naszej strony czy sklepu mają wpływ na pozycjonowanie. Ilość i jakość linków(zarówno tych wewnętrznych jak zewnętrznych) mają bardzo duże znaczenie dla robota wyszukiwarki.

Kampanie reklamowe w social media

Kampanie Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Pinterest.

Przejdź do strony

Analityka internetowa

Analityka z wykorzystaniem Google Analytics i Tag Manager.

Przejdź do strony

Pozycjonowanie sklepów

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych.

Przejdź do strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.