loader

Fanpage na Facebooku – ile to kosztuje?

Fanpage na Facebooku – ile to kosztuje?

Social media odgrywają dzisiaj duże rolę w rozpoznawalności firmy czy marki. Obecność w social media wydaj się być kluczowym elementem marketingowym dla większości firm. Jaki budżet należy zaplanować na działania marketingowe związane z prowadzeniem fanpage na Facebooku?

Jak założyć fanpage - krok po kroku

Założenie konta firmowego na Facebooku (fanpage) wymaga posiadania konta prywatnego. Logując się na swoje konto prywatne należy wejść w ustawienia i wybrać w nich opcję „Utwórz stronę”. Kolejnym krokiem w zakładaniu profilu firmowego będzie wybranie profilu strony. Profil firmy należy dobrać tak, aby jak najbardziej odpowiadał działalności firmy. Następnie Facebook poprosi nas o wybranie kategorii z dostępnej listy. Po wybraniu kategorii przychodzi czas na wpisanie nazwy profilu. Po zapisaniu ustawień konto zostanie stworzone. Utworzenie konta to dopiero początek działań – należy uzupełnić opis strony, informację o stronie, adres www, mail, telefon itd. Im więcej podamy danych, tym prościej będzie skontaktować się z firmą.

Po co firmie fanpage?

Firmowa strona Facebook czyli fanpage to miejsce, w którym zaprezentować się może firma. Na łamach profilu możemy zamieszczać bieżące informację o naszej działalności, promocje czy inne ważne informację. Materiały mogą być publikowane w formie tekstów, zdjęć czy filmów. Portal społecznościowy daje również możliwość tworzenia płatnych reklam Facebook. Reklama może dotyczyć wybranego postu czy reklamować naszą stronę, sklep internetowy czy blog. Dobrze prowadzony fanpage na Facebooku może zwiększyć obrót w firmie i przyczynić się do większej rozpoznawalności.

Jaki jest koszt prowadzenia fanpage na Facebooku?

Prowadzenie kotna firmowego fanpage na Facebooku wydaje się prostym zadaniem. Niestety wiele niedoświadczonych osób, chcąc prowadzić swój firmowy profil popełnia dużo błędów. Błędy te mogą odbić się zarówno na wizerunku firmy jak i na zmniejszeniu obrotów. Możemy w ten sposób zmarnować czas oraz pieniądze. Warto zlecić prowadzenie profilu firmowego na Facebook odpowiedniej agencji. Agencje takie mają styczność z social media na co dzień, przez co profil prowadzony przez specjalistów prawdopodobnie osiągnie lepsze wyniki, niż prowadzenie go samodzielnie. Jaki jest koszt prowadzenia profilu fanpage? Ceny zależą przede wszystkim od branży, w której działa firma. Kolejnym czynnikiem wpływającym na koszty prowadzenia profilu Facebook jest zasięg działań (czy działamy lokalnie, ogólnopolsko czy międzynarodowo). Ceny prowadzenia fanpage na Facebooku zaczynają się od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych miesięcznie.

Identyfikacja wizualna

Projektowanie identyfikacji wizualnej dla firm i instytucji.

Przejdź do strony

Copywriting

Tworzymy teksty i opisy do stron i sklepów internetowych.

Przejdź do strony

Pozostałe usługi

Zobacz pozostałe usługi oferowane przez nas.

Przejdź do strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.