loader

Barwy identyfikacji wizualnej

Barwy identyfikacji wizualnej

Widzisz znaczek z wygryzionym jabłkiem i od razu wiesz, o jaką firmę chodzi. Widzisz reklamę, w której króluje fiolet i nie trzeba ci mówić, jaką czekoladę reklamuje. To też doskonale wiesz. Dlaczego? Ponieważ symbole i kolory, jeśli są dobrze dobrane, szybko i skutecznie kojarzone są z markami. Na ich podstawie identyfikujemy marki. Tworzymy w swojej głowie ich pewien obraz. Wypracowujemy pozytywne opinie.

Czy kolory rzeczywiście są ważne?

Sam masz firmę? Zastanawiasz się właśnie nad własnym logo i stworzeniu tej całej identyfikacji, choć nie do końca rozumiesz, czym ona jest i czy faktycznie jest Ci potrzebna? Jeśli tak, pozwól że opowiemy Ci pewną historię. Będzie to historia o czerwonym kapturku, który przedzierał się przez gąszcz konkurencji, by niosąc w koszyczku swych marzeń pragnienie dojścia na szczyt sukcesu. Dziś wszyscy znają go doskonale? Dlaczego? Bo miał kapturek i to nie byle jaki, ale czerwony. Nikt nie pamięta, co niósł w koszyczku. Albo, co robiła w drodze do babci. Ale wszyscy pamiętają, że miała kapturek. I to on stał się symbolem dobroci i dziecięcej ufności. A jaki kolor może symbolizować Ciebie i Twoją firmę?

Dobór Twojej barwy

Barwy naprawdę są ważne. A ich wybór nie może być przypadkowy. Te same barwy pojawią się we wszystkich elementach graficznych, które będą prezentować Twoją firmę . Będą na logo, papierze firmowym, wzorach dokumentów. Będą też przeplatać się w projektach reklam i na Twojej stronie internetowej. Dlatego ich wybór nie jest łatwy. A jeśli sam zastanawiasz się, który kolor, czy połączenie barw, najlepiej odda charakter Twojej firmy, zgłoś się do specjalisty od identyfikacji. On wie wszystko o symbolice kolorów i ich oddziaływaniu na świadomościowy odbiorcy. I wie, jak połączyć ja z kształtami i znakami graficznymi, by całość kreowała pozytywny wizerunek firmy. Aby była odzwierciedleniem jej reputacji.

Pamiętaj, że sukces firmy bardzo często rysowany jest barwami jej identyfikacji wizualnej. Dlatego warto zadbać, by była fachowo opracowana.

Analityka internetowa

Analityka z wykorzystaniem Google Analytics i Tag Manager.

Przejdź do strony

Pozycjonowanie sklepów

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych.

Przejdź do strony

Copywriting

Tworzymy teksty i opisy do stron i sklepów internetowych.

Przejdź do strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.