loader

Zmiana nazwy profilu - o czym pamiętać?

Zmiana nazwy profilu - o czym pamiętać?

Niezależnie od tego, czy startujemy z całkiem dużą firmą, czy po prostu z realizacją jakiegoś niewielkiego pomysłu, który od dłuższego czasu chodził nam po głowie, ciężko jest na wstępie wszystko przewidzieć i doskonale zaplanować. Zmiany mogą okazać się niezbędne właściwie na każdym etapie. Na przykład zmiana nazwy profilu na Facebooku która, mimo że nie jest szczególnie skomplikowanym procesem, potrafi przysporzyć problemu. O czym pamiętać, aby przebiegła bez komplikacji?

Odpowiedni powód

Modyfikacja zakresu działalności, zmiana nazwiska lub czasami po prostu nieoczekiwane nadejście lepszego pomysłu… powodów, dla których możemy chcieć zmienić nazwę profilu na Facebooku, jest sporo. Pamiętajmy, że w wielu przypadkach sama nazwa profilu wiele mówi odbiorcom, dlatego, jeśli miałaby wprowadzać ich w błąd bądź źle świadczyć o naszej działalności lepiej jest zdecydować się na jej zmianę. Dopóki nasz profil nie zyska na popularności i posiada niewielką liczbę polubień, jest to stosunkowo łatwe i nie wymaga przechodzenia jakichś szczególnych kroków. Jeśli posiadamy już znaczącą ilość kliknięć “lubię to” przy nazwie swojego profilu, to zaczynają się niewielkie schody. Mimo wszystko jest to jak najbardziej wykonalne. Wniosek, który musimy wypełnić raczej nie należy do skomplikowanych, warto jednak pamiętać, że o wiele lepiej widziana będzie prośba poparta konkretnymi argumentami. Na szczęście oprócz standardowych okien z polami do wyboru Facebook umożliwia nam dodanie uzasadnienia. Zakładamy, że osoba wnioskująca o zmianę nazwy dobrze to przemyślała i rzeczywiście tego potrzebuje, więc wypełnienie takiego dodatkowego pola nie będzie dla niej większym problemem. Czasami trudności ze zmianą nazwy mają bardzo prozaiczną przyczynę: nieznajomość zasad, które Facebook w bardzo jasny sposób opisuje. Obostrzenia, z którymi warto zapoznać się przed rozpoczęciem procedury zmiany, obejmują między innymi symbole, których nie można używać, ogólne określenia, nazwy geograficzne, wielkie litery.... Ponadto co mogłoby się wydawać oczywiste, warto pamiętać również o tym, że miejsce przeznaczone na nazwę profilu jest ograniczone, więc w grę nie wchodzą długie sformułowania i cytaty. Poza wyżej wymienionymi bezwzględnie nie możemy używać słowa “Facebook”.

Lepiej sprawdzić

Zanim potwierdzimy naszą prośbę o zmianę nazwy, upewnijmy się, że wpisaliśmy ją w dokładniej takiej formie, o jaką nam chodziło. Długie wpatrywanie się w monitor komputera może sprawić, że przeoczymy na przykład jakąś literówkę. Warto pamiętać, że kolejna zmiana nie będzie możliwa od razu.

Portale/serwisy internetowe

Korporacyjne, B2B, społecznościowe, tematyczne, e-learningowe, miejskie.

Przejdź do strony

Tworzenie sklepów WooCommerce

Intuicyjne, łatwe w obsłudze sklepy internetowe woocommerce.

Przejdź do strony

Strony www dla kancelarii, prawników, adwokatów

Tworzymy strony internetowe dla kancelarii prawnych, adwokatów.

Przejdź do strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.