Reklama specjalna, czyli remarketing

Reklama specjalna, czyli remarketing

Czy możliwe jest odnalezienie tych użytkowników, którzy w sposób szczególny są zainteresowani naszą ofertą? Odpowiedzią na to pytanie jest remarketing, czyli forma kampanii, która koncentruje się na kierowaniu przekazu reklamowego do konkretnych osób, które odwiedziły naszą stronę internetową.

Co oferuje nam Google

Każdy zainteresowany ma możliwość skorzystania z kilku opcji remarketingu, w zależności od tego, na czym w szczególny sposób chcemy się skoncentrować:

1. Remarketing standardowy: wyświetlanie przekazu osobom, które odwiedziły naszą stronę i w danym momencie przeglądają witryny w sieci.
2. Remarketing dynamiczny: wyświetlanie reklam użytkownikom naszej strony z uwzględnieniem konkretnego produktu czy usługi.
3. Remarketing w aplikacji mobilnej: wyświetlanie reklam tych użytkownikom, którzy korzystali z naszej aplikacji mobilnej.
4. Remarketing wideo: wyświetlanie reklam tym osobom, które weszły w interakcje z naszym kanałem na YouTube czy innymi filmami wideo.
5. Listy remarketingowe dla reklam w sieci wyszukiwania: wyświetlanie reklam tym użytkownikom, którzy po odwiedzeniu naszej witryny nadal wyszukiwali informacji na dany temat.

Korzystne rozwiązanie

Remarketing to przede wszystkim forma docierania tylko do tych klientów, którzy zainteresowali się naszą stroną internetową. To właśnie na nich powinniśmy się skoncentrować, jeżeli rzeczywiście chcemy pozyskać stałych klientów i nawiązać z nimi dłuższą współprace. Mamy możliwość tworzenia list remarketingowych uwzględniających cechy danego typu użytkownika np. „osoby, które przeglądały zakładkę PROMOCJĘ” czy „osoby, które czytały zakładkę PORADY”. To powoduje, że nasz przekaz reklamowy jest precyzyjny i jednocześnie jest dopasowany pod kątem konkretnej grupy użytkowników. Istotne jest również, że w każdej chwili możemy sprawdzić, jaka jest nasza skuteczność i czy tworzone przez nas reklamy wpływają pozytywnie na klienta.

Powiązane posty

Polityka prywatności